Näin Henley Partnership toimii organisaatiossasi
1. Sinä autat tapahtumien sisällön kehittämisessä
Voit osallistua tapahtumien sisällön suunnitteluun seuraavin tavoin:
- Sovitut tapaamiset, kuten vuosittaiset suunnittelu- ja aloituskokoukset
- Puhelut ja sähköpostiviestit koko vuoden ajan
- Kahdenkeskiset tapaamiset Henleyn tiimin kanssa (tarvittaessa)
Näin jokainen tapahtuma on aiheeltaan ajankohtainen ja kehittää niitä tärkeitä taitoja, joilla voidaan luoda arvoa ja tehostaa yrityksen suoritus- ja kilpailukykyä.
Kun ohjelman sisältö on suunniteltu, valitsemme tapahtumien puhujat ja fasilitaattorit Henley Business Schoolin omista kouluttajista ja laajemmasta verkostostamme. Teemme yhteistyötä professoreiden ja alansa huippukouluttajien kanssa, jotka ymmärtävät liiketoimintahaasteesi ja pitävät innostavia ja käytännönläheisiä koulutuksia.
2. Tapahtumia markkinoidaan organisaatiossasi
Teemme yhteistyötä kanssasi, kun on aika markkinoida tapahtumia työntekijöillesi. Järjestämme esimerkiksi fasilitoituja esittelytapahtumia ja esittelemme ohjelmakokonaisuutta kiinnostuneille osallistujille. Tuemme ja neuvomme sinua jatkuvasti koko vuoden ajan.
3. Valitset osallistujat tapahtumiin
Voit varata paikkoja jokaiseen tapahtumaan verkkoportaalimme kautta. Yleensä paikat jaetaan ilmoittautumisjärjestyksessä.
Suunnitteluprosessin aikana kartoitamme jokaisen tapahtuman arvioitua osallistujamäärää. Tapahtumien markkinointimateriaalista käy ilmi, kuinka monta osallistujaa kustakin jäsenyrityksestä mahtuu mukaan (verkossa pidettäviin masterclasseihin mahtuu yleensä kolme ja webinaareihin 20 osallistujaa samasta yrityksestä).

Tarvitsetko lisätietoja?
Autamme mielellämme kaikkiin Henley Partnership -ohjelmaan ja -jäsenyyteen liittyvissä kysymyksissä.
Miro Malmelin
Business Unit Director
Puhelin: +358 40 352 1248
Jätä yhteystietosi alle.