Dr. Kathryn Hall Newton, DBA - Henley Business School Suomessa

Dr. Kathryn Hall Newton

"Brändin rakentamisen strategistina DBA-tutkinto on minulle ainutlaatuinen erottautumiskeino työmarkkinoilla."

Dr. Kathryn Hall Newton

“Brändin rakentamisen strategistina DBA-tutkinto on minulle ainutlaatuinen erottautumiskeino työmarkkinoilla”, sanoo Kathryn Hall Newton, Consultant. “Tutkinnon myötä pystyn tuomaan lisäarvoa brändin rakentamisen strategiaan ja markkinatutkimukseen; tutkinnosta saamani laajamittainen akateeminen näkemys ja perusteellisuus yhdistettynä perinteiseen työkokemukseeni brändin johtamisesta ovat lyömätön yhdistelmä.”

Sabine Doms, Marketing Manager - Henley Business School Finland

Sabine Doms

Sabine is passionate about helping people to achieve their full potential and perform at their best. She has over 10 years experience in marketing and communications and is leading the marketing of Henley Business School in Finland since 2016.

Aiheeseen liittyvät uutiset ja tapahtumat

Executive Certificate in Leadership-ohjelman infotilaisuus

  •   13.12.2022 – 08:30 to 10:00
  • Online 🌐
Henley Executive Certificate in Leadership on ainutlaatuinen tutkinto, koska se painottaa johtajuuden kehittämistä organisaatiokontekstissa. Se keskittyy uusimpiin johtamistutkimuksiin ja -malleihin, kestävän johtamisen kehittämiseen sekä johtamistaitojen soveltamiseen käytännössä.
Alumni christmas party

Alumni Christmas reception 2022

  •   8.12.2022 – 16:30 to 19:30
  • British Embassy Helsinki
Welcome to our traditional Christmas reception at the British Embassy and hear Professor Ben Laker´s keynote about the four-day workweek and how it can benefit businesses of all sizes and industries.
The Henley Partnership - ESG: Why should we care?

Henley Partnership: Masterclass – ESG: Why should we care?

  •   7.12.2022 – 16:30 to 18:30
  • Online 🌐
It is now clear that big investors will invest in organisations which are demonstrably committed to strong principles about the environment, society and how they are governed. This form of corporate activism is becoming the expected norm for organisations. What can this approach do for your business?