Etsimme Digital Marketing Specialistia osaksi määrätietoista ja asiantuntevaa tiimiä Helsinkiin! Tässä tehtävässä pääset työskentelemään laadukkaan ja kansainvälisen huippubrändin sekä monipuolisten työtehtävien parissa. Työtehtäväsi markkinoinnin parissa jakautuu sisällöntuotannon ja sähköposti-, some- ja tapahtumamarkkinoinnin kesken. Tehtävissä pääset laajasti suunnittelemaan sekä toteuttamaan.
Työssäsi suunnittelet ja toteutat erilaisia digitaalisen markkinoinnin kampanjoita, jotka herättävät keskeisten B2C- ja B2B-asiakkaiden mielenkiinnon sekä ylläpitävät olemassa olevia suhteita. Suuressa roolissa on etenkin sähköpostimarkkinointi, jonka parissa suunnittelet, aikataulutat, toteutat ja analysoit erilaisia kampanjoita sekä toteutat ja kehität automaatiota tähän liittyen. Lisäksi hallitset Henleyn sosiaalisen median kanavia ja toteutat sisältöä niihin. Tuottamasi sisällöt voivat olla kirjoitettuja tekstejä, podcasteja tai videomateriaaleja, pääpainon ollen kuitenkin kirjallisessa sisällöntuotannossa. Lisäksi pääset työskentelemään tapahtumien markkinoinnin parissa, jossa tehtävät koostuvat tapahtumien suunnittelusta ja käytännön järjestelyistä, erilaisten materiaalien valmistelusta sekä tapahtumien viestinnästä, kyselyistä ja dataan pohjautuvasta vaikuttavuuden arvioinnista.
Etsimältämme henkilöltä toivomme motivoitunutta ja tehokasta työskentelyotetta: suoritat sovitut tehtävät laadukkaasti ja haluat kehittää niin omaa sekä markkinointitiimin osaamista. Sinulla on aiempaa työkokemusta digitaalisesta markkinoinnista, ymmärrystä analytiikasta ja sosiaalisen median mainonnasta (esim. Facebook, LinkedIn) sekä kykyä hyödyntää saatua dataa toiminnan kehittämisessä. Työssäsi kommunikoit paljon niin sisäisten kuin ulkoisten sidosryhmien kanssa, minkä vuoksi loistavat viestintätaidot – niin suomeksi kuin englanniksi – yhdessä vahvojen yhteistyötaitojen kanssa ovat edellytys työssä menestymiseen. Tehtävässä tuotat sisältöä pääasiassa englanniksi, mutta myös suomeksi, joten tarkka kielikorva ja laadukas tekstintuottaminen ovat avainasemassa. Ennen kaikkea etsimme hyvää tiimityöskentelijää, jolla on ratkaisukeskeinen asenne sekä halua tuoda uutta energiaa ja näkökulmia tiimiin.
Tehtävä edellyttää valmiutta osallistua Henleyn tapahtumiin, jotka saattavat sijoittua iltoihin sekä matkustusvalmiutta Euroopassa muutaman kerran vuodessa.
Henley Business School tarjoaa sinulle:
- Merkityksellisen työn, jossa olet osana tukemassa laadukkaamman ja vastuullisemman johtamisen sekä liiketoiminnan kasvua maailmassa
- Itsenäisen ja monipuolisen työtehtävän, jossa pääset omalla panoksellasi vaikuttamaan Henleyn digitaalisen markkinoinnin kehitykseen ja tuloksellisuuteen
- Tiimin, jossa tuetaan toinen toisia sekä hyödynnetään tiimiläisten vahvuuksia markkinoinnin kehittämisessä
- Kansainvälisen työympäristön, jossa on mahdollista luoda verkostoja ympäri maailman
- Hyvät työsuhde-edut, mm. lounasedun, kattavan työterveyshuollon, yksityisen sairausvakuutuksen sekä kulttuuri- ja liikuntasetelit.
Toivomme sinulta:
- Relevanttia korkeakoulututkintoa sekä muutaman vuoden kokemusta markkinoinnin parista, erityisesti toivomme osaamista sähköposti- ja somemarkkinoinnista
- Kokemusta monikanavaisesta sisällöntuotannosta ja erilaisten editointityökalujen parista
- Digimarkkinoinnin analyysi- ja automatisointityökalujen osaamista
- Tavoitteellista ja itseohjautuvaa työskentelyotetta sekä halua tuottaa korkealaatuista materiaalia
- Positiivista asennetta ja intoa työskennellä tiimissä
- Vahvoja viestintätaitoja (kirjallinen, suullinen) niin suomeksi kuin englanniksikin
Lisäksi eduksi katsotaan:
- Aiempi kokemus tapahtumamarkkinoinnista
- Kokemus nettisivujen hallinnoinnista ja päivittämisestä
Kiinnostuitko? Lähetä hakemuksesi ja CV:si englanniksi viimeistään maanantaina 20.6.2022 aTalentin hakujärjestelmän kautta. Kerrothan hakemuksessasi myös palkkatoiveesi. Emme vastaanota hakemuksia sähköpostitse, vaan käsittelemme ainoastaan hakujärjestelmän kautta saapuneet hakemukset.
Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Recruitment Manager Niina Palm (+358 41 703 1324 tai niina.palm@atalent.fi).
Tarkempiin työnkuvaan ja yritykseen liittyviin kysymyksiin vastaa Henleyn Marketing Manager Sabine Doms (+358 50 912 6955)to 9.6. klo 10-11 sekä pe 10.6. klo 14-15. Roolissa työskentelet läheisesti Sabinen kanssa ja kommunikointi tapahtuu englannin kielellä.